wtorek, 26 stycznia 2016

Misie, kolczyki, wisiory, etui na telefon i mnóstwo różności

Dzisiaj Wam opowiem o dziewczynie, która potrafi tworzyć bardzo różne cuda.

Mam od niej kolczyki i wisior, taki filc z naszytymi koralikami, jak bym miała takie zrobić to by mi nie starczyło cierpliwości... Potem siostra sobie kupiła kolczyki koraliki na nitkach, taki pęk. Koleżanka ma taką bransoletkę. Na poprzednie święta kupiłam dla rodziny etui z filcu. Wszyscy zadowoleni :-)

Widziałam i macałam boskie owady breloczki, broszki, naszyjniki, ptaszki, misie, koty, ślimaki i inne stworzonka. Ciągle zadziwiają mnie jej pomysły! I wszystko idealne, równiusieńkie!

 Zajrzyjcie na jej bloga i facebooka, tam znajdziecie produkty i sklepy.

To tylko wycinek jej cudów:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz